Οι μαθητές γίνονται διαχειριστές της ιστοσελίδας και παρουσιάζουν το σχολείο
Οι μαθητές των τμημάτων Ε1 , Ε2 και Στ με τους υπεύθυνους εκπαιδευτικούς φωτογράφησαν τους χώρους του σχολείου και βοήθησαν στη δημιουργία βίντεο που αναρτήθηκε στους χώρους του σχολείου. Η…
